Help-Desk

Help-Desk

UWAGA!

Niniejsza instrukcja przygotowana jest w oparciu o przeglądarkę Google Chrome

Aby skorzystać z pomocy naszych specjalistów należy:

1. Pobrać program do Help-Desk klikając w przycisk „pobierz program do Help-Desk”. Spowoduje to otwarcie okna z zapytaniem z ekranu poniżej: 

2. Wybieramy opcję otwórz za pomocą Explorator Windows. Program Support AnyDesk skompresowany jest przy użyciu oprogramowania WinZip, zatem jego otwarcie nastąpi automatycznie – screen poniżej:

3. Dwukrotne kliknięcie w plik SupportAnyDesk.exe spowoduje uruchomienie programu do pomocy zdalnej:

4. Pole „Twoje urządzenie” zawiera kod do połączenia, który należy przekazać naszemu specjaliście. Jest to kod unikalny, przypisany już potem na stałe do komputera na którym program uruchomiono.

5. Kolejnym, ostatnim już krokiem jest zaakceptowanie połączenia przychodzącego od wersji programu naszego specjalisty.