support_banner_podstron_symfonia.jpg

     

Symfonia 2.0 Handel

 

  • wspomaga sprzedaż i gospodarkę magazynową
  • zapewnia pełną obsługę dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych
  • łatwy w obsłudze i intuicyjny program do obsługi handlowej firm wieloodziałowych
  • umożliwia pełną obsługę magazynów
  • obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie
  • zestaw raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych
  • umożliwia wygodne planowanie i prowadzenie określonej polityki sprzedaży w firmie

Sage Symfonia 2.0 Handel wspomaga sprzedaż w firmie. Występuje w dwóch wersjach: 

  • w wersji Sprzedaż – nie posiada obsługi magazynu
  • w wersji Sprzedaż z magazynem – posiada obsługę magazynu

Przygotowany dla firm handlowych i usługowych, rozliczających się pełną księgowością. Umożliwia elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Dzięki zestawowi raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych, wspiera szybki dostęp do informacji.

Do programu Sage Symfonia 2.0 Handel wydawana jest licencja Pervasive 12. 

 

Łatwe dostosowanie programu do potrzeb firmy

  • możliwość elastycznego konfigurowania programu przez system parametrów i praw Użytkowników;
  • definiowanie własnych dokumentów na podstawie dokumentów wzorcowych;
  • definiowany szablon i sposób numeracji dokumentów;
  • możliwość wyboru metody rozliczania towarów w magazynach: FIFO, LIFO oraz metodą szczegółowej identyfikacji)

 

Pełna obsługa magazynu

  • obsługa wielu magazynów (wspólne dane kartotekowe i systemowe dla wszystkich magazynów, rozłączne dane dla dokumentów);
  • możliwość elektronicznego przekazywania dokumentów między oddziałami firmy;
  • pełna ewidencja stanów magazynowych;
  • możliwość tworzenia zestawień towarów, które przekroczyły stany minimalne lub maksymalne;
  • obsługa numerów seryjnych towarów

 

Pełna obsługa dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych

  • wystawienie dokumentów sprzedaży i zakupu: faktur VAT, paragonów, rachunków, faktur korygujących, dokumentów walutowych, faktur VAT RR, faktur VAT marża;
  • łatwe dostosowanie do nowych regulacji dotyczących zasad opisu towaru lub usługi na paragonach;
  • możliwość drukowania korekt w układzie not korygujących do wybranych dokumentów;
  • wystawianie dokumentów magazynowych: PZ i WZ, PW i RW, MM i korekt;
  • protokoły przeceny przeznaczone do aktualizacji wyceny aktywów obrotowych;
  • dokumenty kasowe: KP, KW;
  • możliwość użycia w każdym z dokumentów jednej z trzech, automatycznie przeliczanych, jednostek miary dla towaru;
  • możliwość wystawiania dokumentów na podstawie wcześniej sporządzonych dokumentów związanych (np. faktur z dokumentów magazynowych lub zamówień);
  • możliwość wystawienia i drukowania całego zestawu dokumentów związanych w jednej operacji (np. faktura, WZ, KP);
  • obsługa zamówień własnych i obcych (wystawianie dokumentów sprzedaży i wprowadzanie zakupu na podstawie zarejestrowanych przez program zamówień);
  • możliwość udzielenia odrębnych rabatów do ceny lub wartości dla każdej pozycji;
  • możliwość ręcznej modyfikacji cen w momencie wystawiania dokumentu;
  • możliwość odłożenia dokumentu do bufora (poczekalni) przed jego wystawieniem

 

Obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie

  • tworzenie raportów kasowych;
  • możliwość zlecania pojedynczych i grupowych przelewów elektronicznych;
  • w ramach przelewów elektronicznych system pozwala na obsługę wielu rachunków bankowych firmy, rachunków bankowych. Istnieje również możliwość importu operacji bankowych;
  • zarejestrowane dane pozwalają wypełniać i podpowiadać większość operacji bankowych;
  • wystawianie przelewów własnych oraz rejestracja przelewów obcych;
  • obsługa dowolnych form płatności – czeków, kart kredytowych, kompensaty;
  • możliwość tworzenia dowolnej liczby rejestrów pieniężnych;
  • rozliczanie należności i zobowiązań;
  • obsługa rozrachunków walutowych, rozliczanie rozrachunków walutowych rozrachunkami w dowolnej walucie – z uwzględnieniem zmian kursów walut

 

Wygodne planowanie i prowadzenie określonej polityki sprzedaży

  • możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu i terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów (dla kontrahenta, grupy kontrahentów);
  • definiowanie czterech cen sprzedaży dla każdego towaru;
  • ustalanie indywidualnych cen i upustów dla kontrahentów na dany towar;
  • możliwość określenia kwotowych i procentowych upustów ilościowych dla wybranych towarów;
  • zarządzanie promocjami okresowymi;
  • możliwość prowadzenia cenników w walutach;
  • pomoc w naliczaniu bieżących cen oraz wyznaczanie cen na podstawie poziomów marży lub narzutu;
  • możliwość przeprowadzenia operacji grupowych, np. zmiana cen dla grupy towarów lub zmiana warunków sprzedaży w grupie wybranych kontrahentów

 

Szybki dostęp do potrzebnych informacji

  • możliwość łączenia danych z wielu oddziałów firmy w centralnej bazie;
  • możliwość zmiany organizacji informacji w każdym momencie pracy z programem;
  • szybkie i proste wyszukiwanie informacji w kartotekach wg różnych kryteriów;
  • możliwość tworzenia własnych raportów na podstawie narzędzi wbudowanych w program;
  • możliwość uszeregowania i sortowania danych w zestawieniach

 

Zestaw raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych

  • zestawienia handlowe (globalne, grupowe, szczegółowe) za dany okres, według dokumentów, kontrahentów i towarów;
  • kontrola rozrachunków i możliwość ich zestawienia według dowolnego kryterium; zestawienie historii rozrachunków z kontrahentem;
  • wiekowanie należności i zobowiązań można wykonać na konkretny dzień;
  • zestawienia sprzedaży za dany okres i według osób wystawiających dokumenty;
  • zestawienia towarów poniżej stanów minimalnych oraz przekraczających stany maksymalne;
  • możliwość tworzenia cennika dla wybranych towarów oraz dla określonego kontrahenta;
  • zestawienie stanów magazynowych na koniec dowolnego okresu;
  • możliwość śledzenia ruchu towarów w magazynach (w ujęciu historycznym);
  • tworzenie formularzy i zestawień inwentaryzacyjnych;
  • możliwość zapisu zestawień i dokumentów w postaci plików w formacie PDF i wysyłania ich pocztą elektroniczną;
  • generowanie elektronicznych deklaracji Intrastat
  • automatyczna synchronizacja kartotek kontrahentów z modułami Finanse i Księgowość oraz Mała Księgowość;
  • możliwość przekazywania zadekretowanych dokumentów bezpośrednio do bufora programu Finanse i Księgowość;
  • przekazywanie danych z dokumentów wystawianych przez program Handel do programu Mała Księgowość

 

  • współpraca z programem Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość
  • wspomaganie sprzedaży i gospodarki magazynowej w firmach rozliczających się pełną księgowością
  • pełna obsługa dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych
  • pełna obsługa magazynów
  • obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie
  • współpraca z kasami i drukarkami fiskalnymi oraz urządzeniami typu POS
  • możliwość obsłużenia wieloodziałowości i wielofirmowości
  • możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu oraz terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów
  • tworzenie zestawień graficznych z wybranych danych dostępnych w aplikacji
  • import kursów walut - możliwość pobierania kursów walut zagranicznych z NBP. 
  • pobieranie danych kontrahentów z GUS - możliwość pobrania z bazy GUS danych nowego kontrahenta, wprowadzanego do programu. 
  • zyskasz szybki dostęp do niezbędnych informacji
  • podniesiesz komfort codziennej pracy osób zajmujących się sprzedażą i gospodarką magazynową
  • uzyskasz możliwość wygodnego planowania i prowadzenia określonej polityki sprzedaży w firmie
  • będziesz mógł rozwinąć biznes na rynki zagraniczne
  • otrzymasz wysokiej jakości produkt oraz profesjonalne wsparcie naszych ekspertów

Sage Symfonia 2.0

  • Windows Vista lub nowszy
  • Procesor 1GHz kompatybilny z x86 lub x64
  • 2 GB RAM i 3 GB miejsca na dysku
  • Połączenie internetowe
  • Monitor o rozdzielczości min. 1024x768

Pełna lista wymagań technicznych Sage Symfonia Start 2.0


Sage Symfonia Start

  • Windows XP lub nowszy
  • Procesor 1GHz kompatybilny z x86 lub x64
  • 2GB RAM i 3GB miejsca na dysku
  • Połączenie internetowe
  • Monitor o rozdzielczości min 1024x768

Pełna lista wymagań technicznych

Wersja demo programu Sage Symfonia Handel 2.0

AKTUALNOŚCI

KONTAKT

P. I. SUPPORT

ul. Kasprzaka 256

41-300 Dąbrowa Górnicza

tel./fax: + 48 32 268 48 79

 

e-mail: biuro@support.com.pl

 

NIP: 6290011209

REGON: 271695561

SUPPORT

Jesteśmy informatyczną firmą działającą na rynku od 1993 roku. Działamy w zakresie szeroko pojętych usług IT. Jesteśmy autoryzowanym partnerem firmy SAGE od początku istnienia tej firmy na polskim rynku. Oferujemy fachową pomoc w zakresie technicznym jak i merytorycznym z obsługi programów Symfonia.

czytaj więcej


Copyright 2016-2018 Przedsiębiorstwo Informatyczne SUPPORT Alicja i Adam Pasich - Spółka Cywilna.

Usługi informatyczne dla małych i średnich przedsiębiorstw.

powered by Helix III Framework, SP Page Builder Pro

treść i dokumenty: P. I. SUPPORT, sage.com.pl, posnet.com.pl, stc-polska.pl,

materiały graf.: pixabay.com, freepik.com, strona korzysta z cookies - czytaj więcej >>>