support_banner_podstron.jpg

     

HelpDesk

 

 UWAGA!

Niniejsza instrukcja przygotowana jest w oparciu o przeglądarkę Internet Explorer 11.


Aby skorzystać z pomocy naszych specjalistów należy:

1. Pobrać program do helpdesk klikając powyższy odnośnik. Spowoduje to otwarcie okna z zapytaniem z ekranu poniżej:

 

support anydesk screen1

 

2. Wybieramy opcję otwórz za pomocą Explorator Windows. Program Support AnyDesk skompresowany jest przy użyciu oprogramowania WinZip, zatem jego otwarcie nastąpi automatycznie - screen poniżej:

support anydesk screen2

 

2. Dwukrotne kliknięcie w plik SupportAnyDesk.exe spowoduje uruchomienie programu do pomocy zdalnej:

 

support anydesk screen3

 

4. Pole Adres AnyDesk zawiera 9-cio cyfrowy kod do połączenia, który należy przekazać naszemu specjaliście. Jest to kod unikalny, przypisany już potem na stałe do komputera na którym program uruchomiono.

 

5. Kolejnym, ostatnim już krokiem jest zaakceptowanie połączenia przychodzącego od wersji programu naszego specjalisty.

 

support anydesk screen4

AKTUALNOŚCI

KONTAKT

P. I. SUPPORT

ul. Kasprzaka 256

41-300 Dąbrowa Górnicza

tel./fax: + 48 32 268 48 79

 

e-mail: biuro@support.com.pl

SUPPORT

Jesteśmy informatyczną firmą działającą na rynku od 1993 roku. Działamy w zakresie szeroko pojętych usług IT. Jesteśmy autoryzowanym partnerem firmy SAGE od początku istnienia tej firmy na polskim rynku. Oferujemy fachową pomoc w zakresie technicznym jak i merytorycznym z obsługi programów Symfonia.

czytaj więcej


Copyright 2016-2018 Przedsiębiorstwo Informatyczne SUPPORT Alicja i Adam Pasich - Spółka Cywilna.

Usługi informatyczne dla małych i średnich przedsiębiorstw

powered by Helix III Framework, SP Page Builder Pro

treść i dokumenty: P. I. SUPPORT, sage sp. z o.o., grafiki i materiały foto: sage.com.pl, pixabay.com, freepik.com  | strona korzysta z cookies - czytaj więcej >>>